Skip to content Skip to footer

Česta pitanja

Ako vodite posao, bilo da je to mala firma, preduzetnik ili veće preduzeće, važno je da pratite finansijske obaveze, evidentirate prihode i rashode, obračunate zarade i sprovedete ostale finansijske aktivnosti. Ako vam nedostaje znanje ili vreme da se posvetite ovim zadacima, to je znak da je knjigovodstvena agencija potrebna.

Knjigovodstvena agencija pruža širok spektar usluga, uključujući registraciju preduzeća, knjiženje troškova, obračun zarada, vođenje finansijskih evidencija, pripremu finansijskih izveštaja, savetovanje u vezi s porezima i zakonskim propisima, analizu poslovanja i mnoge druge.

Renomirane knjigovodstvene agencije imaju stroge sigurnosne protokole i primenjuju moderne tehnologije kako bi zaštitile vaše finansijske podatke. Pre nego što angažujete agenciju, raspitajte se o njihovim merama zaštite podataka i eventualnim sertifikatima koji potvrđuju njihovu sigurnost.

Troškovi usluga knjigovodstvene agencije mogu varirati u zavisnosti od obima posla, veličine preduzeća i vrste usluga koje vam pružaju. Obično se plaćaju mesečno ili godišnje. Pre angažovanja agencije, dogovorite se o cenama i uslovima kako biste imali jasnu predstavu o očekivanim troškovima.

Tehnički je moguće voditi knjige samostalno, ali to zahteva dobro poznavanje računovodstvenih principa, propisa i softvera. Uzimajući u obzir sve zakonske obaveze i potrebu za tačnim finansijskim izveštajima, angažovanje stručne knjigovodstvene agencije pruža vam sigurnost i oslobađa vas od mnogih administrativnih zadataka.

Da, knjigovodstvena agencija može vam pružiti podršku u slučaju revizije. Oni će pripremiti potrebnu dokumentaciju, sarađivati sa revizorima i pružiti vam smernice i podršku tokom celog procesa revizije.

Za dodatna pitanja ili informacije, možete nas kontaktirati na broj 0642123109 ili putem e-maila office@factbiz.rs. Naša poslovna adresa je Kneza Lazara 41, Užice.